Siūlau atlikti DAUG namų darbų - daug skaitymo internete apie tai, kaip pridirbamas variklis (jeigu naujas), apie reguliavimą, apie įvairius variklio duodamus ženklus kas nutinka nusireguliavus į vieną ar kitą pusę, apie gamyklinius nustatymus konkrečiam varikliui ir t.t. - bus daug daugiau naudos. Jeigu už tave kas nors sureguliuos tai taip ir liksi nieko apie tai nesuprantantis. Atsimink tai, kad vieno sureguliavimo neužtenka - varikliai reguliuojami kiekvieną kartą priklausomai nuo oro salygų. Dabar tau sureguliuos va tokiam karštam ir sausam orui, o kai atvės ir pradės lyti (kitą savaitę) variklį reikės vėl vežti reguliuoti. Tai taip ir vežiosi? mokykis, mokykis, mokykis. Jeigu variklis tvarkingas - nėra taip labai sunku. Pradėk nuo gamyklinių nustatymų - susirask internete. Tada susirask internete kaip sureguliuot konkretų modelį. Ir viskas - skaityk, bandyk, vėl skaityk, vėl bandyk. Ir stenkis suprast kodėl atsukus vieną adatą gaunasi taip, o kitą - kitaip. Bus daugiau naudos, o sureguliavus viską ir suprantant kodėl taip, o ne kitaip, pasididžiavimas savimi dar prideda malonumo prie ir taip smagaus užsiėmimo
