www.rc-cars.lt forumas
http://forumas.rc-cars.lt/

Variklis 1/8 elektriniam bagiui
http://forumas.rc-cars.lt/viewtopic.php?f=44&t=7669
Puslapis 11

Autorius:  DoRo [ 2014 Bal 02 22:32 ]
Pranešimo tema:  Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Žengiame į aukštesnę klasę, varžyboms ruošiame elektrinį bagį aštuntuką, dabar renkamės variklį. Reikia turinčių patirties nuomonių, koks kv skaičius yra optimaliausias, atitinkamai koks perdavimas dažniausiai naudojamas.

Autorius:  SpecDriftKing [ 2014 Bal 03 13:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Sistema siulyciau : Varikli Tenshcok 2150KV , O Rega Viper , Arba LRP naujaja sistema :)
Perdavimai priklauso nuo pacio modelio :)

Autorius:  DoRo [ 2014 Bal 03 22:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Atrodo truputi ne į tą temą pataikiau :) apie variklius pasirodo yra sekanti tema :) 1/10 modified stovi visa Viper sistema ir esame patenkinti, todėl ir į Losi 1/8 dėsime Viper sistemą. ESC jau nupirktas, tikimės iki varžybų sulaukti ir Viper atnaujinto variklio, o šiaip buvo pasirinkimas tarp Tenshock ir Viper. TLR svetainėje prie 1/8 bagio yra įdėti setupai geresnių vairuotojų, varikliai 1950 kv, perdavimas 15 x 45. Pažiūrėjau trasas kurioms buvo parinkti tie setupai - ne mažesnės nei Lietuvoje, konfigūracijos ne kažkokios ypatingos tik danga geresnė. Amerikonų forume yra nuomonių, kad 1900 kv tinka mažesnėms trasoms, 2100 kv didesnėms trasoms taip pat tragiams. Karolio ir dar kelių vyrukų nuomonė, kad reikėtų apie 2200 kv, tai ir iškilo pasirinkimo klausimas ... ir vis dar atviras :)

Autorius:  SpecDriftKing [ 2014 Bal 03 22:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Matai , galios per daug nebus , Tarkim Utenos trasoj reik kuo daugiau greicio. Tai per rega keli taiminga bust'a ir leki. Kaune maziausio ko reik tai grecio , tai mazinam taiminga , paliekam bisski busto , padarom siekteik starta didesni ir lekiat. Bent jau mano nuomuone ;)

Autorius:  DoRo [ 2014 Bal 03 23:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?

Autorius:  Paccas [ 2014 Bal 04 00:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

DoRo rašė:
Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?

Šie skaičiai vadinami "Kv", nors tiksliau turėtų būti k mažoji, o v apačioje, bet kadangi internete tai parašyt sunku, tai rašo panašiausiai - Kv.
Jis nurodo koeficientą variklio pasisukimų priklausomai nuo įtampos. pvz prie 2100Kv variklio prijungus 4 celių lipo akumuliatorių (4*3.7=14.8V) variklio nominalus apsisukimai be apkrovos turėtų būti 2100*14.8=31080 aps/min.

Autorius:  SpecDriftKing [ 2014 Bal 04 07:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

su 2100 Turesi daugiau biski greicio , o su 1900 Turesi daugiau tikslumo . Bet pasakysiu nelabai pajausi :)
Siaip manau rinkis 2100! :)

Autorius:  Marwell [ 2014 Bal 06 07:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Pagrindinis skirtumas apie kury turetum galvot yra variklio galingumas ir jo kaitimas. Jei bagis bus su 1900kv varikliu, vaziuosi leciau, su 2100kv, greiciau, bet kadangi 2100kv bus galingesnis (tiesiog watu daugiau jis suvartoja) tai ir kaista labiau nes daugiau energijos suvalgo, ir akumas trumpiau laiko.

Pvz, su 17.5T varikliu, normaliu akumu, gali vaziuot kokias 40min.
o su 3.5T varikliu, tik kokias 7min.

Bet. Kadangi siais laikais akumu talpos tik dideja, rego programavimu irgi, nekalbant jau apie valdymus. Tai bent jau as siulau imt kuo galingesny varikly, nes galios per daug niekad nebus. Pats vaziavau berods 1900kv tekin'u, tai labai smaugiau per dantracius kad greicio butu. Todel dabar rinkciaus daugiau kv turinty.

Pvz modifaide vaziuoju su tekin pro4, jis kokius du kart galingesnis uz yprastus 540 variklius. Ir galiu visiskai ramus but, del kaitimo, del greicio trukumo, del akseleracijos.

Niekad nesigaulesi paemes galingesny varikli. Juk gali apribot galia jei perdaug.

Autorius:  DoRo [ 2014 Bal 07 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Variklis 1/8 elektriniam bagiui

Paccas rašė:
DoRo rašė:
Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?

Šie skaičiai vadinami "Kv", nors tiksliau turėtų būti k mažoji, o v apačioje, bet kadangi internete tai parašyt sunku, tai rašo panašiausiai - Kv.
Jis nurodo koeficientą variklio pasisukimų priklausomai nuo įtampos. pvz prie 2100Kv variklio prijungus 4 celių lipo akumuliatorių (4*3.7=14.8V) variklio nominalus apsisukimai be apkrovos turėtų būti 2100*14.8=31080 aps/min.


Šią teoriją daug maž žinojau, bet norėjau patarimo iš praktinės pusės. Po visų patarimų, bandysime 2100 kv.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/