www.rc-cars.lt forumas

Automodeliuotojų diskusijos
Dabar yra 2020 Rgs 23 15:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2015 Bal 18 18:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2013 Bir 09 11:04
Pranešimai: 144
Igori, dziugi naujiena!!! :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 22 22:06 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
Per pirmas šio sezono varžybas 1/8 bagyje sugędo 1900 KV variklis, atsiklijavo korpusas, matyt perkaito. Reguliatoriaus nustatymai buvo tokie kaip ir praeitame sezone, kuomet normaliai viskas veikė. Antram etapui statau naują tokį patį variklį, mažinu rego parametrus, kad mažiau kaistų, bet rezultatas toks pat - variklis karštas, atsiklijavo korpusas. Niekaip nesuprantau priežasties, bet šiandien susigaudžiau, kad pradėjome naudoti naują bateriją su 80C atidavimu http://www.dynamiterc.com/Products/Defa ... =DYNP4011T , o praeitą sezoną naudojom su 50C atidavimu http://www.spalvuratas.com/lt/modelizma ... s1p-2.html Ar gali tai būti variklio sugadinimo priežastimi? Reguliatoriaus programavime nenumatyta tokių parametrų kaip srovės atidavimas įvertinimo.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 23 00:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2014 Gru 05 17:14
Pranešimai: 48
Jokiu būdu. Baterija pati neforsuoja srovės į reguliatorių ar variklį - jie pasiima srovės tiek, kiek jiems reikia tuo momentu. Dėl kaitimo skaičiuokit savo FDR.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 23 12:59 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Rgs 08 09:32
Pranešimai: 468
Sonic rašė:
Jokiu būdu. Baterija pati neforsuoja srovės į reguliatorių ar variklį - jie pasiima srovės tiek, kiek jiems reikia tuo momentu. Dėl kaitimo skaičiuokit savo FDR.


Bet jei akumuliatorius negali atiduoti tiek, kiek prašo variklis ir greičio reguliatorius, bet kokiu atveju kais ne tik akumuliatorius, bet ir variklis su greičio reguliatoriumi.

_________________
IgaRC


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 23 22:53 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
FDR visą praeitą sezoną nebuvo keičiamas visose trasose tame tarpe ir Auridos - 16/45, Auridoje paskutinį kartą bandėm ir 15, temperatūros atžvilgių nebuvo esminio skirtumo. Ar galėjo 50C duoti tiek kiek prašo o 80C ne? Akumas nekaito.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 24 00:43 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2014 Gru 05 17:14
Pranešimai: 48
Igoris rašė:
Sonic rašė:
Jokiu būdu. Baterija pati neforsuoja srovės į reguliatorių ar variklį - jie pasiima srovės tiek, kiek jiems reikia tuo momentu. Dėl kaitimo skaičiuokit savo FDR.


Bet jei akumuliatorius negali atiduoti tiek, kiek prašo variklis ir greičio reguliatorius, bet kokiu atveju kais ne tik akumuliatorius, bet ir variklis su greičio reguliatoriumi.



šiuo klausimu pasigilinsiu, nes kažkaip ne visai logiškai skamba :) kad akumas kaista - faktas. Kad variklis kaista - keistai skamba. Mes gi pultais reguliuojam variklio apsisukimus apribodami jam srovę ;) Logika šnibžda, kad variklis, negaudamas pilno srovės poreikio, tiesiog dirba silpnesniu režimu surydamas viską, kas jam duodama, na o akumuliatorius eina šaibom nuo tokio naudojimo. Bet....gyveni ir mokaisi :) reiks pasidomėt.

Bet kuriuo atveju čia ne tas atvejis, nes jie pakeitė į galingesnę bateriją - nuo to visiems tik geriau :)

Ar gali 80C mažiau atiduot nei 50C? Gali. Niekas iš mūsų (turbūt) nematuoja koks iš tikrųjų yra srovės atidavimas :) Nuėmus gražų lipduką apie baterijas mes žinom ne taip jau ir daug....
o senas akumas nėra labai pavargęs? Gal jūs pavargusiam akumui suderinot FDR, o dabar variklis, gavęs "šviežienos", dirba viršvalandžius?

edit: prisiminiau kas vyksta, kai vartotojas reikalauja daugiau srovės nei baterija gali duot - krenta įtampa. Stipriai. vat ir viskas :) krenta įtampa, srovės trūksta, kitais žodžiais - system shut down.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 24 21:55 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
DoRo rašė:
o senas akumas nėra labai pavargęs? Gal jūs pavargusiam akumui suderinot FDR, o dabar variklis, gavęs "šviežienos", dirba viršvalandžius?


Gal tikėtina tokia tikimybė, paskutinės 2014 varžybos buvo nebaigtos, nes akumas pasakė "negaliu". Bet vasarą su šiuo akumu Utenoje keliuose važiavimuose buvo "išautas" geriausias rato laikas, vasarą ir galėjo ir motoras kritiškai nekaito. Durnavota situacija. Sako Tenhock variklis atlaiko aukštą temperatūrą, žiūrėsim kaip bus :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2015 Bal 25 00:30 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2014 Gru 05 17:14
Pranešimai: 48
kai (jei) sudegs - pamatuok, įdomu būtų sužinot kokios reikia bešepetėliniam :) aš savo beginner'iams skirtą thrust eco sudeginau pasiekęs 130C :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2020 Geg 28 11:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2019 Spa 16 13:38
Pranešimai: 4
Lipo akumuliatoriai turi daug privalumų, kuriuos galima rasti „Google“. Jei naudosite lipą, RC automobilis važiuos greičiau.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007