www.rc-cars.lt forumas

Automodeliuotojų diskusijos
Dabar yra 2019 Gru 12 13:48

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2014 Bal 02 22:32 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
Žengiame į aukštesnę klasę, varžyboms ruošiame elektrinį bagį aštuntuką, dabar renkamės variklį. Reikia turinčių patirties nuomonių, koks kv skaičius yra optimaliausias, atitinkamai koks perdavimas dažniausiai naudojamas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 03 13:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 10 16:33
Pranešimai: 705
Miestas: Kaunas
Sistema siulyciau : Varikli Tenshcok 2150KV , O Rega Viper , Arba LRP naujaja sistema :)
Perdavimai priklauso nuo pacio modelio :)

_________________
HB D812
HB D413


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 03 22:00 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
Atrodo truputi ne į tą temą pataikiau :) apie variklius pasirodo yra sekanti tema :) 1/10 modified stovi visa Viper sistema ir esame patenkinti, todėl ir į Losi 1/8 dėsime Viper sistemą. ESC jau nupirktas, tikimės iki varžybų sulaukti ir Viper atnaujinto variklio, o šiaip buvo pasirinkimas tarp Tenshock ir Viper. TLR svetainėje prie 1/8 bagio yra įdėti setupai geresnių vairuotojų, varikliai 1950 kv, perdavimas 15 x 45. Pažiūrėjau trasas kurioms buvo parinkti tie setupai - ne mažesnės nei Lietuvoje, konfigūracijos ne kažkokios ypatingos tik danga geresnė. Amerikonų forume yra nuomonių, kad 1900 kv tinka mažesnėms trasoms, 2100 kv didesnėms trasoms taip pat tragiams. Karolio ir dar kelių vyrukų nuomonė, kad reikėtų apie 2200 kv, tai ir iškilo pasirinkimo klausimas ... ir vis dar atviras :)


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 03 22:41 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 10 16:33
Pranešimai: 705
Miestas: Kaunas
Matai , galios per daug nebus , Tarkim Utenos trasoj reik kuo daugiau greicio. Tai per rega keli taiminga bust'a ir leki. Kaune maziausio ko reik tai grecio , tai mazinam taiminga , paliekam bisski busto , padarom siekteik starta didesni ir lekiat. Bent jau mano nuomuone ;)

_________________
HB D812
HB D413


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 03 23:28 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 04 00:45 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Bal 08 23:54
Pranešimai: 497
Miestas: Kaunas
DoRo rašė:
Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?

Šie skaičiai vadinami "Kv", nors tiksliau turėtų būti k mažoji, o v apačioje, bet kadangi internete tai parašyt sunku, tai rašo panašiausiai - Kv.
Jis nurodo koeficientą variklio pasisukimų priklausomai nuo įtampos. pvz prie 2100Kv variklio prijungus 4 celių lipo akumuliatorių (4*3.7=14.8V) variklio nominalus apsisukimai be apkrovos turėtų būti 2100*14.8=31080 aps/min.


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 04 07:18 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011 Sau 10 16:33
Pranešimai: 705
Miestas: Kaunas
su 2100 Turesi daugiau biski greicio , o su 1900 Turesi daugiau tikslumo . Bet pasakysiu nelabai pajausi :)
Siaip manau rinkis 2100! :)

_________________
HB D812
HB D413


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 06 07:19 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2010 Geg 02 18:25
Pranešimai: 634
Miestas: Vilnius
Pagrindinis skirtumas apie kury turetum galvot yra variklio galingumas ir jo kaitimas. Jei bagis bus su 1900kv varikliu, vaziuosi leciau, su 2100kv, greiciau, bet kadangi 2100kv bus galingesnis (tiesiog watu daugiau jis suvartoja) tai ir kaista labiau nes daugiau energijos suvalgo, ir akumas trumpiau laiko.

Pvz, su 17.5T varikliu, normaliu akumu, gali vaziuot kokias 40min.
o su 3.5T varikliu, tik kokias 7min.

Bet. Kadangi siais laikais akumu talpos tik dideja, rego programavimu irgi, nekalbant jau apie valdymus. Tai bent jau as siulau imt kuo galingesny varikly, nes galios per daug niekad nebus. Pats vaziavau berods 1900kv tekin'u, tai labai smaugiau per dantracius kad greicio butu. Todel dabar rinkciaus daugiau kv turinty.

Pvz modifaide vaziuoju su tekin pro4, jis kokius du kart galingesnis uz yprastus 540 variklius. Ir galiu visiskai ramus but, del kaitimo, del greicio trukumo, del akseleracijos.

Niekad nesigaulesi paemes galingesny varikli. Juk gali apribot galia jei perdaug.

_________________
Šaras
Hpi Baja 5b SS
Hpi Sprint-2
Losi Ten SCTE Tekin Pro4
Traxxas Slash 4x4
Axial Scorpion AX10 RTC-Brushless
Caster Fusion EX-1.5R
Ir daug putos...


Į viršų
 Aprašymas  
 
StandartinėParašytas: 2014 Bal 07 21:50 
Atsijungęs
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012 Rgp 28 21:54
Pranešimai: 157
Paccas rašė:
DoRo rašė:
Tai 2100 daugiau greičio, 1900 didesnis sukimo momentas ? Ar atvirkščiai ?

Šie skaičiai vadinami "Kv", nors tiksliau turėtų būti k mažoji, o v apačioje, bet kadangi internete tai parašyt sunku, tai rašo panašiausiai - Kv.
Jis nurodo koeficientą variklio pasisukimų priklausomai nuo įtampos. pvz prie 2100Kv variklio prijungus 4 celių lipo akumuliatorių (4*3.7=14.8V) variklio nominalus apsisukimai be apkrovos turėtų būti 2100*14.8=31080 aps/min.


Šią teoriją daug maž žinojau, bet norėjau patarimo iš praktinės pusės. Po visų patarimų, bandysime 2100 kv.


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007